Доставка і оплата
Доставка :
1. Самовивіз з магазинів Home.mama місто Луцьк Винниченка 4 ТЦ Буратіно за погодженням фахівцями call-центру.
Раді Вам повідомити, що наш магазин тепер бере участь в програмі “Пакунок малюка“! (Для цього потрібно вибрати форму оплати LiqPay або приїхати до нас в магазин і оплатити на місці картою).
2. Доставка " Новою Поштою "Безкоштовно за умови замовлення від 5000 грн.
• Доставка Новою Поштою здійснюється 7 днів на тиждень.
• Ми здійснюємо доставку ваших замовлень у відділення, поштомати або кур'єрською доставкою "Нова пошта" (склад - двері) по всій території України.
• Термін доставки, як правило, не перевищує 1-3 робочих дні. Вартість доставки - від 80 грн.
Точну вартість доставки визначає компанія-перевізник, на підставі об'єму та оціночної вартості відправлення. Звертаємо вашу увагу, що якщо товар оплачується післяплатою на відділенні компанії Нова Пошта, то компенсацію за переказ коштів сплачує покупець. Згідно з тарифами даної поштової компанії, вартість післяплати дорівнює 20 гривням + 2% від суми замовлення. Якщо відправлення не забирають протягом 7-ми робочих , посилка повертається на склад.
3. Доставка "Укрпоштою""Безкоштовно за умови замовлення від 3000 грн.
- Ми здійснюємо дотавку 2 рази на тиждень за рахунок покупця
- Термін доставки залежить від транспортної компанії «Укр пошта » та , як правило, складає 3-7 робочих днів.
- Вартість доставки –від 40 грн.
- Відправляємо тільки з повною оплатою на карту (за реквізитами в смс, онлайн на сайті або через виставлений рахунок).
- Точну вартість доставки визначає компанія-перевізник, на підставі об'єму та оціночної вартості відправлення.
Якщо відправлення не забирають протягом 7-ми робочих , посилка повертається на склад.
4. Варіанти доставки за кордон.
• В країни Європи можлива доставка Новою Поштою до відділення (за умови повної передоплати замовлення). Вартість доставки залежить від ваги посилки та регіону. Вона також сплачується разом із замовленням.
Детальнішу інформацію стосовно доставки ми з радістю надамо та прорахуємо індивідуально.
Способи оплати :
• Післяплата. Оплата при отриманні за умови оплати гарантійного платежу у сумі 100 грн.
Цей спосіб доступний тільки для відправлень у відділення або поштомат. Зверніть увагу! Обираючи доставку з послугою післяплати, Ви додатково сплачуєте комісію, яку перевізник бере за переказ коштів.
• Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay.
Для цього при оформленні замовлення оберіть опцію оплата онлайн та спосіб оплати Visa / MasterCard. Вкажіть номер карти, термін дії та CVV-код. Безпеку платежів гарантує міжнародний стандарт Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS);
• Оплата за реквізитами ФОП (розрахунковий рахунок).
Повна оплата за реквізитами ФОП на розрахунковий рахунок. Даний спосіб доступний для відправлень з доставкою у відділення, поштомат або з послугою кур'єрської доставки.
Важливо!!
Мінімальна сума для оформлення замовлення на сайті становить 200 грн. Для уникнення непорозумінь важливо правильно заповнити форму замовлення. Будь ласка, вказуйте та перевіряйте ваші контактні дані для доставки. Якщо після оформлення замовлення, з Вами не зв'язалися протягом 1-2 робочих днів, значить у заявці була допущена помилка. Ви можете зателефонувати нам за номерами, вказаними в розділі контакти, або оформити замовлення ще раз.
Підтверджуючи замовлення, ви автоматично погоджуєтеся з усіма умовами, описаними на нашому сайті.
Строки повернення і обміну:
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості :
- Якщо Вас не влаштовує якість, не підійшов розмір і тп., послуги з доставки оплачує клієнт.
- За умови виробничого браку, послуги з доставки оплачує компанія. Можливий обмін на товар належної якості або повернення коштів у повному розмірі. До повернення/обміну приймаються лише ті речі, які не були у використанні.
- Вживані, випрані, без бірок - обміну/поверненню не підлягають! Також, не підлягають повернення/обміну ті речі, в які були внесені індивідуальні правки, за вимогою клієнта.
- Обов'язковою умовою є заповнення заяви, яку Вам надасть менеджер. Зверніть увагу, що повернення/обмін товару та його подальше відправлення, виконується лише після перевірки виробів нашою контрольною групою.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України “Про захист прав споживачів”, не підлягають поверненню:
- товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі.
- білизна і т.д .
- дитячі підгузники;
- предмети гігієни;
- м’які або надувні іграшки;
- одяг для новонароджених;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
- продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре і т.д.);
- парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
- постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
- подушки, ковдри; зубні щітки, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
- нижню білизну, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
- нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
Схема повернення \ обміну товару, купленого через інтернет-магазин:
Варіант 1: Через відділення нової або укр пошти. Дані для відправки поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.
Варіант 2 : Оформити легке повернення через Нову пошту. Ця послуга БЕЗКОШТОВНА.
Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно:
- увійти в мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.
- відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути.
- у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення», зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.